عکسهای دخترانه

قشنگترین عکسها برای دختران

عکسهای دخترانه

قشنگترین عکسها برای دختران

باربی


 

 







کارتون باربی پری زیبایی کارتون سرگرم کنده و دوست داشتنی است که دارای داستانی امروزی، جذاب و آموزنده می باشد. در این کارتون باربی برای نجات خانه مد و زیبایی خاله خود نقشه های می کشد و موجب رونق آن می شود.

 کارتون باربی در پری زیبایی 2010

کارتون باربی در پری زیبایی دارای داستانی امروزی و  دوست داشتنی و سرگرم کننده است. باربی و سگش سکوئین برای دیدن خانه مد و زیبایی خاله خود به پاریس می روند و از بسته شدن آن متعجب می شوند. بعد از اینکه باربی با سه پری آشنا می شود. فکر هایی به ذهنش خطور می کند و از خاله خود می خواهد که اجازه دهد ایده خود را عملی کند باربی یک خیاط خجالتی را نیز با خود همراه می کند و با هم به عملی کردن ایده خود می پردازند و ...

کارتون باربی در پری زیبایی 2010






ارتون باربی هر ساله با ماجرایی جذاب و دیدنی از سوی دیزنی تولید می شود که طرفداران زیادی دارد. این قسمت از کارتون باربی همانند دیگر قسمت ها دارای ماجرایی جذاب و آموزنده است که طرفداران این کارتون بی نظیر حتما خواهند پسندید.

 کارتون باربی ملکه جزیره

در این داستان باربی که هنوز در دوران کودکی خود است در اثر غرق شدن کشتی خود را در جزیره ای کشف نشده می یابد و حیوانات آن جزیره از او نگهداری می کنند. سال ها می گذرد و باربی بزرگتر می شود و از اینکه او نیز همانند دیگر حیوانات پدر و مادری ندارد بسیار متعجب و ناراحت می شود. روزی پرنسی که به کاوش جزیره های کشف نشده می پردازد به این جزیره می آید و باربی از شباهت این پرنس به خودش متعجب می شود. پرنس او را متقاعد می کند تا با او به کشورش بروند و در این سفر دوستان باربی یعنی تیکا ( فیل ) ، ساقی ( پاندای قرمز ) و  ایزل ( طاووس ) او را همراهی می کنند. در قصر پرنس ... .





کارتون های افسانه ای باربی از پرطرفدارترین کارتون های دنیاست که علاوه بر بچه ها، بزرگسالان نیز از تماشاگران همیشگی آن هستند. باربی در این افسانه در نقش پری دریایی می باشد که سال ها با انسان ها زندگی کرده است اما برای نجات دنیای خود مجبور است به آبها برگردد و ...

کارتون باربی افسانه پری دریایی 2010

این افسانه بی نظیر از سری کارتون های باربی در مورد زندگی دختری است که از زمان کودکی مادر پری دریاییش او را برای سرپرستی نزد ماهیگیری می سپارد. این کودک از لحاظ ظاهری شبیه انسان است. اما با گذشت زمان تغییراتی در ظاهر او پدیدار می شود که درنهایت ماهیگیر مجبور می شود ماجرا را برایش تعریف کند. اما او باور نمی کند تا اینکه دلفینی او را به زیر آب فرا می خواند و باربی متوجه می شود که توانایی نفس کشیدن در زیر آب را دارد. این دلفین خطری که دنیای آنها را تهدید می کند برای باربی بازگو می سازد و باربی برای نجات دنیای خود به اعماق آب ها می رود اما آیا باربی قادر به نجات دنیای خود خواهد بود ؟







اربی در افسانه کریسمس از سری کارتون های باربی در سبک انیمشن می باشد که در آن باربی در نقش یک دختر خودخواه و خود برتربین ظاهر شده است. این قسمت از کارتون باربی نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرده و بیشتر آنها بیش از 3 بار این کارتون را دیده اند.

 

 

 

 کارتون باربی در افسانه کریسمس

در این داستان باربی برای بازساری یکی از قصه های مشهور دیکنز که درمورد خودخواهی و خوبرتر بینی می باشد نقش آفرینی می کند. هنگامی که باربی و کلی در حال آماده شدن جهت جمع آوری کمک های خیریه برای موسسه مستمندان هستند، کلی از این رویداد شکایت می کند و می گوید این برخلاف سنت های خانوادگی ما است. باربی از موقعیت پیش آمده برای تعریف داستان مهمی در مورد کریسمس که در زمان سلطنت ملکه ویکتوریای انگلستان اتفاق افتاده استفاده می کند.

خلاصه داستان

قصه ای که باربی تعریف می کند در مورد دختری خود خواه به نام Eden ( باربی ) می باشد که از کارکنانش می خواهد کریسمس را در تئاتر مانده و برایش کار کنند. کارکنان از شنیدن این گفته باربی آزرده می شوند. وقتی باربی در حال خواب بود پری خوبی ها آمده و او را به آینده می برد و با پیامد های این گفته اش رو به رو می سازد و در این راستا با ماجرا های عبرت آموزی مواجه می شود. و او از این گفته خود پشیمان می شود و بعد از برگشت از سفر به کارکنانش اجازه می دهد که کریسمس را به تعطیلات بروند و علاوه بر این به آنها عیدی نیز می دهد که موجب خوشحالیشان می شود.

کارتون باربی در افسانه کریسمس






اربی یکی از کارتون های پرطرفدار و جذابی هست که حتی بزرگسالان هم تماشای آن را دوست دارند.

   

کارتون باربی 2009 - سه تفنگدار

در این کارتون باربی در نقش کارین یک دختر دهاتی است که رویای رفتن به پاریس و تفنگدار شدن را در سرش می پروراند. او هرگز تصور نمی کرد که در پاریس با سه دختری که همین رویا را در سرشان دارند رو به رو شود. هر یک از این دختر ها استعداد خاصی دارند و با هم به صورت تیمی کار می کنند تا توطئه ی طراحی شده بر علیه پرنس را خنثی کنند.

کارتون جذاب باربی