عکسهای دخترانه

قشنگترین عکسها برای دختران

عکسهای دخترانه

قشنگترین عکسها برای دختران

همه چیز درباره رنگ صورتی

 همه چیز درباره رنگ صورتی

به رزهای صورتی نگاه کنید. می‌بینید رنگ صورتی تا چه حد گرم و روح‌بخش است؟! صورتی رنگی است که از اثبات زیادی برخوردار است و هر جا که باشد زندگی و نشاط را در آن مکان القا می‌کند. صورتی خفیف شده و ملایم شده رنگ قرمز است. این رنگ در طیف‌های ملایم آرام‌بخش و در طیف‌های تیره تر محرک و انرژی زاست. صورتی رنگ شادی و نشاط است، وقتی ما خوشحال هستیم که از ما پرسیده شود « حس می‌کنید چه رنگی هستید؟ به احتمال زیاد جواب خواهیم داد: صورتی .... برای اطلاعات بیشتر ازاین رنگ +عکس به ادامه مطلب بروید


 

 همه چیز درباره رنگ صورتی

صورتی رنگ لطافت، عشق، احساسات رماتیک و عاشقانه است. صورتی رنگ خانم‌هاست! در جوامع غربی وسایل و اثاثیه صورتی از طرفداران زیادی برخوردارند، صورتی علاوه بر چیزهایی که گفته شد رنگ راحتی و آرامش نیز می باشد. جوامع غربی در دوران باستان معتقد بودند که دختران د رگلبرگ‌های صورتی گل رز متولد می‌شوند که این اعتقاد بسیار زیبا و لطیفی است. روانشناسان رنگ بر این باورند که صورتی رنگ بسیار قدرتمندی است. این رنگ علاوه بر اینکه احساس آرامش و راحتی را القا می‌کند به شدت ضد افسردگی و گوشه‌گیری است. صورتی کلید در احساسات خاموش است که این امکان را برایمان فراهم می‌کند تا احساسات نهفته خود را رها سازیم و آن‌ها را ابراز کنیم. از نظر علم انرژی درمانی، صورتی سمب عشق و احساسات عاشقانه است. این علم می‌گوید صورتی برای بینندگان خود آرامش به ارمغان می‌آورد. صورتی نسبت به قرمز خیلی راحتر و ساده‌تر خود را با شما وقف می‌دهد. استفاده از صورتی سیر را فراموش نکنید. این رنگ گرم و شاد در کنار شکلاتی, آبی آسمانی و زرد موزی بسیار زیبا و چشم نواز می شود.

 همه چیز درباره رنگ صورتی

صورتی بر خلاف خواهر بزرگترش قرمز، کاهش دهنده اشتهاست! طی تحقیقاتی که در دانشکده پزشکی جان هاپکینز صورت گرفته این نتیجه به اثبات رسیده است. در آثار هنری تاریخی حضور صورتی هم چون رنگ سفید زیاد به چشم می‌خورد. صورتی محبوبیت جهانی دارد و این نمایانگر قدرت رنگ صورتی می‌باشد. هیچ رنگی به اندازه این رنگ زیبا نمی‌تواند احساس عشق، نشاط و خوبی را در شما القا کند.
 
 استفاده از صورتی در خانه
 هر گاه نام این رنگ را می‌شنویم سریعاً به یاد اتاق کودک و اتاق دختر بچه‌ها می‌افتیم! اما دیگر زمان آن رسیده که از این رنگ زیبا، عاشقانه و پرنشاط در دیگر جاهای خانه نیز بهره گیریم. برای تمام اتاق خواب‌ها چه متعلق به کودک کوچک باشد، چه فردی بالغ صورتی رنگ مناسبی است. اگر شما این رنگ را برای اتاق خواب خود برگزیده‌اید توصیه می کنیم برای زیادتر شدن جلوه آن مقداری رنگ مشکی در کنار صورتی قرار دهید؛ و اما اگر قصد دارید اتاق خوابی فانتزی و آرام داشته باشید می‌توانید از ترکیب صورت و آبی ملایم برای دیوارها و سرویس خواب سفید و کوسن‌های گلدار استفاده کنید. طیف‌های رنگ صورتی در اتاق نشیمن به شما این امکان را می‌دهد که مهمانان و اعضای خانواده را به آرامش و راحتی دعوت کنید.
 
 اتاق نشیمن جاییست که می‌توان انواع سبک‌ها را در آن اجرا نمود. چنانچه تمایل دارید سبک مکزیکی را داشته باشید می‌بایست از ترکیب صورتی، آبی فیروزه‌ای وسبز و اثاثیه چوبی استفاده کنید و اگر سبک هندی را می‌پسندید ترکیب صورتی و هلویی را بیشتر بکار گیرید. صورتی هم‌چنین رنگی مناسب برای سرویس‌های بهداشتی شما می‌باشد که بسیار توصیه می‌شود. از آنجایی که صورتی اشتها را کاهش می‌دهد، استفاده زیاد از آن در آشپزخانه توصیه نمی‌شود. اما اگر به وجود این رنگ در آشپزخانه اصرار دارید می‌توانید تنها در حد یک تستر صورتی یا یک یخچال صورتی رنگ اکتفا نمائید. 

همه چیز درباره رنگ صورتی 

بچه‌ها عاشق رنگ صورتی هستند! حتماً از این رنگ بصورت تکی یا در کنار رنگ‌های دیگر در اتاق بازی بچه‌ها استفاده نمائید. این رنگ بازی‌های آن ها را شیرین‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. صورتی بهترین گزینه برای شروع یک روز شاد است. برای ایجاد یک جلوه متمایز صورتی تیره را در کنار قرمز گوجه ای و و زرد  قرار دهید. صورتی رنگ شکوفه های زیبا ست وبنابراین با حضورش در خانه بهار را به آنجا می آورد. اگر فرزند دختر دارید حتما از صورتی در اتاق خوابش به وفور استفاده کنید. برای کوسن ها رنگ صورتی تیره رنگ بسیار مناسبی است.
 
 صورتی در هارمونی
 صورتی از جمله رنگ‌هایست که در کنار اکثر رنگ ها به زیبایی می‌نشیند و جلوه‌های متفاوتی را خلق می‌کند. باز هم یادآوری می‌کنیم که طبیعت بهترین الگو برای قراردادن و ترکیب رنگ‌های مختلف کنار هم ‌می‌باشد که می‌تون از آن بسیار الهام گرفت. باغچه‌ای پر از گل‌های رز صورتی را تصور کنید خواهید دید که صورتی و سبز در کنار هم ترکیب چشم‌نوازی را بوجود می‌آورند. حال اگر به ترکیب صورتی و سبز مقداری آبی ملایم و قهوه‌ای اضافه کنیم ترکیب پخته‌تری خلق می‌شود که دارای عمق نیز می‌باشد. صورتی و سفید ترکیبی آرام‌بخش و کلاسیک را بوجود می‌آورند ترکیبی که دارای لطافت خاصی می‌باشد و یادآور شیرینی خامه ای و بستنی‌های سفید و صورتی است! 

همه چیز درباره رنگ صورتی 

صورتی در کنار سیاه جلوه‌ای خاص و کاملاً متفاوتی را خلق می‌کند. صورتی و سیاه فضا را به شدت عاشقانه و رمانتیک می‌سازند و بسیار گرم و آتشین می شوند. اضافه کردن مقداری طوسی به ترکیب صورتی و سیاه، ترکیب رنگی شما را کامل‌تر می‌سازد و به زیباتر شدن آن کمک می‌کند.
 
 صورتی و آبی در طیف‌های مختلف نیز بسیار چشم‌نواز و زیبا کنار هم می‌نشینند و ترکیبی سرد و آرام را خلق می‌نمایند. چنانچه تمایل دارید که ترکیب صورتی و آبی شما دارای عمق شود، مقداری بنفش بادمجانی به آن اضافه کنید.
 
 صورتی هندوانه‌ای در کنار پرتغالی و لیمویی ترکیبی خاص و فانتزی را بوجود می‌آورند. هم‌چنین اگر به دنبال ترکیبی زنده برای روح بخشیدن به فضای خانه خود هستید توصیه می‌کنیم از ترکیب صورتی، ارغوانی و قرمز و مقداری سبز لیمویی استفاده نمائید. کوسن ها ی زیاد با رنگ های متفاوت و متضاد در خانه احساس خوشایندی را برای اعضای خانه بوجود می آورد. طوسی و صورتی در کنار هم از ترکیبات بی نظیر و بسیار زیبا می باشند.صورتی ملایم هم چنین در کنار آبی ملایم و سبز صدری نیز به زیبایی می نشیند. هر شب هنگاه خواب سر بر گلبرگ های گل های رز بگذارید.اتاق خواب بهترین مکان برای استفاده از پارچه های گلدار می باشد. صورتی به اتاق نشیمن شما آرامش و راحتی می بخشد مخصوصا اگر در کنار آن از یک میل راحتی چرم, کوسن پشمی و رنگ شکلاتی سیر قرار داده شود. صورتی در کنار طوسی و سبز مغز پسته ای یک ترکیب فانتزی را بوجود می آورند .

نظرات 2 + ارسال نظر
باران جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ق.ظ http://barann.ir

مطلب جالبی بود. وبلاگ قشنگی داری عزیزم

mozhan aram 09199150911 یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:33 ب.ظ

salam azizam kheyli jaleb bod manam mikham ye veblag dorost konam mishe komakam koni mamnon misham

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد