عکسهای دخترانه

قشنگترین عکسها برای دختران

عکسهای دخترانه

قشنگترین عکسها برای دختران

داستان دانه های خوش شانس

 

برای خواندن به ادامه مطلب بروید

 

 

سالها پیش، کشاورزی، یک کیسه ی بزرگ بذر را برای فروش به شهر می برد.

 

 

 

 

 

ناگهان چرخ گاری به یک سنگ بزرگ برخورد کرد

 

 

 

 

 

 

 

و یکی از دانه های توی کیسه روی زمین خشک و گرم افتاد.

 

 

 

 

 

 

دانه ترسید و پیش خودش گفت: من فقط  زیر خاک در امان هستم.

گاوی که از آنجا عبور می کرد پایش را روی دانه گذاشت و آن را به داخل خاک فرو برد.

 

 

 

 

 

 

دانه گفت: من تشنه هستم، من به کمی آب برای رشد و بزرگ شدن احتیاج دارم. کم کم باران شروع به باریدن کرد.

 

 

 

 

 

 

 

صبح روز بعد دانه یک جوانه کوچولوی سبز درآورد. جوانه تمام روز زیر نور خورشید نشست و قدش بلند و بلندتر شد.

 

 

 

 

 

 

روز بعد اولین برگش درآمد. این برگ کمک کرد تا نور خورشید بیشتری را بگیرد و بزرگتر شود.

 

 

 

یک روز غروب، پرنده ای گرسنه خواست آن را بخورد . اما ریشه های دانه آن را محکم در خاک نگه داشتند.

 

 

 

 

 

سالها گذشت و دانه آب باران زیادی خورد و مدتهای زیادی در زیر نور خورشید نشست تا اینکه در ابتدا تبدیل به یک درخت کوچک شد و بعد به درخت بزرگی تبدیل شد.

 

 

 

 

 

حالا وقتی شما به کوه و دشت می روید. درخت قوی و بزرگی را می بینید که  خودش دانه های بسیاری دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سیمین جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

خیلی جالب بود. کارتون های دیگه دارین؟

دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد